awesome

jag vet inte ens vart jag ska börja.
jag åkte till sandra bland de första jag gjorde när jag anlände till ängelholm.
därefter tog vi oss till torstens för att dricka vin tillsammans med josse.
vi blev fler och fler och tog oss efter ett antal glas och shottar vidare till nicks.
vi fick även för oss att gå ner till banhof för att skaka loss.
men när vi väl kom dit satt det fem personer där inne.
så istället gick vi vidare till morris.
där spenderade vi tiden tills de stängde.
efter det gick jag och sandra vidare till stoffe.
där vi var tills vid halv fem då vi bestämde oss för att ta oss hemåt, åtminstonde jag.
så när man kom innanför dörren vid fem tiden, fick man ta sig en väldigt kort konversation med pappa.
jag vill lova att det var riktigt skönt att lägga sig i sängen efter denna spårade kväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback