i've got a feeling

att komma igång med något, har tydligen varit väldigt svårt för min del.
för nu sitter jag här med tusen saker att göra, och ingen lust alls att ta tag i något av det.
som tur är går vissa saker iallafall bättre än andra.
träningen är det som motiverar mig mest just nu, det är minst tre gånger i veckan som gäller nu till att börja med.
längre fram kommer det givetvis att bli mer, men med tanke på allt annat jag har att göra nu i skolan och så vidare så måste jag tyvärr prioritera det.

dagens prioriteringar blir iallfall att träna, baka cupkakes eftersom att min pv fyller 19 imorgon! tänkte göra det lite anorlunda eftersom han fick tårta förra året. vi får se hur det blir, förhoppningsvis blir det fin fint, hans syster var iallafall förtjust i idéen. måste försöka sätta igång med mitt projektarbete nu också, för det här funkar inte! det har snart gått en månad och jag har knappt börjat, illa! det är nog nästan första prioritering, men så känner jag mig själv och vet att det inte kommer att bli så. well, that's life i guess.

nu ska jag göra mig havregrynsgröt, och sätta på någon bra film
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback