make it go away

jag har två fullspikade dagar bakom mig, så bloggandet har fått vänta. det har bara varit skolan, pluggande och träning som gällt. det samma gäller idag. men som tur är, så är det fredag och min pv står på schemat. men först ska jag träna och köra en massa bil. för nu är det dax för mig att lägga ner extra med energi på att få mitt körkort. det kan man inte dra ut på! och att sedan ha en helhelg med min pv, det skadar inte. det står födelsedagskalas på schemat. än så länge har vi bara firat honom lite snabbt hemma hos hans syster, men nu är det hela familjen som gäller, och jag hoppas att det blir lika lyckat som förra året, för vem vill inte att allt ska vara tipp topp då man blir firad? då vill man inte att någonting ska gå fel.

nu är det dax för mig att ha religionskunskap för att sedan ha engelska b
sedan ta sig in till stan och göra det man ska.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback