so typical

åh jag är så arg! här gick man och väntade och väntade på att få köpa sig ett par riktiga, äkta ugg's! också kom dom in, jag köpte dom för 2100 jävla spänn och nu, inte ens en månad senare ska affären stänga igen, och säljer ut dom till halva preíset. seriöst, halva priset! det kan man få en ny jacka för, ett par stövlar, tröjor i massor, vad som helst! varför fick man ingen information om det när man beställde ett par?! jag känner mig så galet lurad! och vart vänder jag mig om det skulle vara något problem eller fel på dom?! det är inte vinter än, så jag har inte ens använt dom. åååh, jag önskar jag bara kunde gå dit och kräva att få göra ett omköp så jag kunde köpa mig ett par till, i annan färg, eller några koftor eller så. finns det någon lag på att man har rätt att gå tillbaka med dom?!? isåfall vill jag gärna veta det, för jag är så arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback