let your heart be enchanted

jag tror inte att det finns några ord överhuvudtaget som räcker till.
jag tror inte att det finns några handlingar som är tillräckliga.
det viktigaste i livet, finns här precis vägg-i-vägg.
och jag skulle aldrig någonsin säga ett ont ord om dig.
för din och min relation, är den som kommer att stå som första prioritering.
även om man inte insåg det när man var yngre,
då jag kastade in hårborstar i ditt rum,
och du jagade mig runt i lägenheten.
då vi skrek att vi hatade varandra.
det var bara tomma ord, och man förstod inte.
vi är äldre nu, vi har ett starkare band nu.
du är den person i mitt liv, som jag vet, utan tvekan alltid kommer att finnas där.
du är den jag alltid kommer att ta hand om, för familjen kommer alltid först.
jag älskar dig, och den syskonkärlek vi har, kan aldrig någon ta ifrån oss.
min fina storasyster, min andra halva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback