and this can't be the end, it can only mean that there will be a new begining

saker att älska just nu jag har lyckats övervinna rädslan för att vara ensam, för nu ❤ mina små gosar ❤ julstök både hemma och på jobbet ❤ musikhjälpen ❤ tankarna som rinner iväg om kvällarna ❤ att mina vänner aldrig känts mer äkta ❤ sena promenader i snön ❤ julfest ❤ att nöja sig med något glas vin med en kär vän, för att sedan gå hem i skaplig tid ❤ att det bara kan gå mot bättre och ljusare tider när december nu når sitt slut ❤ att känna igen mig i låtar, låtar jag aldrig tidigare tänkt på ❤ att kunna ligga still i tystand, utan att vara besvärad av det ❤ känslan av att det faktiskt börjar kännas bättre ❤ att jag känner mig mer och mer självständig, sådär som jag så länge önskat att jag var, men alltid varit rädd för att inte bli ❤ att jag ärligt kan säga, du var inte den jag trodde att du var ❤ att jag kan känna att för första gången någonsin, ska jag ge nästa år en ärlig chans, att ge mig själv en chans att ta vara, på ingen mindre än mig själv ❤ och för att inte glömma min familj, min käraste familj, som trotts ups and downs, alltid finns här tättintill, när jag behöver det som mest ❤ precis som mina vänner, mina fina vänner, både nya och gamla bekantskaper, som förgyller mina veckor, som förgyller mina månader, som förgyller mina år, som förgyller mitt liv ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback