i don't know how to handle this anymore

jag funderar över om detta verkligen kan vara normalt, om det verkligen är meningen att jag ska vara såhär otroligt trött. jag är konstant sömning, trött i kroppen, snurrig. jag känner av sådana symtom som jag kände i sommras, då jag fick reda på att jag var ordentligt sjuk. sedan gick det över, det återställde sig ganska så bra av sig självt. men nu ligger jag här i min säng, och har en hemsk värmekänsla, jag känner mig okoncentrerad, virrig och otroligt konstig. jag känner igen känslan, jag känner igen den så väl, men jag fasar för att jag ska ha gått och blivit sämre igen. finns det ens en möjlighet till att bli det? jag som har mått så otroligt bra sista tiden. jag har aldrig känt mig så glad, så sprallig, någonsin. jag har aldrig känt mig såhär lycklig. men jag antar att det bara är att säga hej till farbror doktor och hoppas på det bästa. fingers crosed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback