we need to talk about yesterday

vilken onsdagskväll det blev!
efter jobbet fick jag ett samtal,
om att skövdes militärer var tillbaka i stan.
samtalet innehåll även en inbjudan,
att fira deras hemkomst.
rastlös som man var, ringde jag alina,
och vi bestämde oss för att dra dit.
att gå ut en onsdag är inget jag har gjort sedan semestern, så jag vet inte vad det var som föll in oss,
men vi tog en promenad till pitchers
vid tio tiden, och när jag landade i min säng mycket senare än det var tänkt,
somnade jag som en stock.
att vakna nu på morgonen av att alina ringer och väcker mig för att berätta hennes sida av gårdagen, fick mig ett mycket gott skratt, en bra start på dagen helt enkelt. nu blir det lite mer sömn, innan vi ska mötas upp och berätta alla snaskiga detaljer för varandra över en brunch. vissa saker är helt enkelt inte lämpade att ta på tom mage!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback