so just take my hand

du heter: pauline hanna björkdahl.
låt som när du är ledsen sörjer till? det finns en hel del.
beroende av: kärlek och närhet.
vad tror folk om dig? jag vet inte. men folk tror så mycket.
vad får du oftast komplimanger för?
leende, ögon, och annat.
hur imponerar man på dig? man är sig själv.
brukar du skratta för dig själv? ja.
var bor du? skövde.
trivs du där? för det mesta, men jag flyttar gärna härifrån.
hur svarar du i mobilen: det beror helt på vem som ringer.
vem ringde du senast?: mormor.
vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon är påväg.
antal timmar sömn inatt: runt 10.
sov du ensam: ja.
brukar du komma i tid: ja, jag brukar oftast komma i tid.
hur känner du dig nu: det går upp och ner.
vanligaste färg på dina kläder: svart.
vad saknar du: min pojkvän, vissa vänner, gamla tider.
hade du en bra kväll igår: ja.
favorit dryck på morgonen: vatten.
när brukar du oftast gå och lägga dig: när jag känner för det.
är du blyg?: nej.
sysslar du med någon idrott: gymmar.
har du stationär eller bärbar dator? bärbar.
vilken är din favoritplats? bredvid min pv.
är du nöjd med ditt liv: det går väl i perioder.
vad är det värsta du vet?: ångest och ett krossat hjärta.
har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut.
vad är det finaste du fått?: en förtidig alla hjärtans dag present och studentpresenten jag fick av min pv.
en speciell dag du minns: 14 juni 2008
du samlar på: minnen och skor.
vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast min pv.
när grät du senast: någon dag sedan. 
vill du gifta dig: j
a.
vill du ha barn: ja.
vad dricker du helst när du är törstig: vatten.
bor dina föräldrar tillsammans: nej.
har du någon gång gråtit dej till sömns: det har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback