you just have to find the ones worth suffering for

ni vet det där jag berättade igår,
eller snarare gav er en sneak peak på.
det är nämligen så att jag ligger här
bredvid min fina vän sofija.
min bästa vän som flyttade till norge
för ungefär en och en halv månad sedan.
i fredags kom hon hit till sverige,
utan någon som helst förvarning.
trotts att hon sagt att hon inte skulle
komma hem förens till jul.
jag släppte allt jag hade och sprang
för att omfamna henne.
och jag kan lova att jag inte släppte
i första taget.

nu ligger vi här i hennes familjehem,
precis som alltid förr.
efter gårdagens utgång med mycket
bra människor.
jag är lite smått chockad över hur mycket folk det var ute i våran lilla stad
såhär helgen innan löning.
jag tycker att det borde vara såhär oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback