bring him back to me

idag är ingen vanlig dag för idag är sakarias födelsedag,
hurra hurra hurra!
något i den stilen.

jag har varit iväg en sväng på stan och träffat lisa och samia.
lisa är hemma en snabbvisit, då hon nu för tiden bosatt sig i stockholm.
det blev en stund på pims såklart!

efter detta, stressade jag iväg till affären.
och inhandlade det som behövdes för att göra födelsedagsbarnet nöjd.
jag spenderade en stund framför spisen lagom tills att han kom hit.

nu ikväll har jag varit iväg med min kära mamma på snö of sweden kväll.
det är självklart att jag köpte mig ett armband.
jag äger i princip bara snö smycken.

och eftersom att detta är min sista lediga dag innan helgen,
ska vi nu ner till stan och sätta oss någonstans.
för att se vart vi tar vägen senare.
jag börjar trotts allt inte förens 17.15 på liseberg imorgon!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback