i like to rock the beat

visst att jag inte är någon matlagnings gud.
men jag känner mig ganska så hemma i köket.
eftersom jag lagat mycket egen mat i många års tid.

pannkakor är något som jag veeerkligen tycker om.
så mitt i hawaii five-0 kollandet,
fick jag för mig att ställa mig och steka det.

hade jag vetat att det skulle ta över två timmar att stå vid spisen,
(DET SKA INTE ENS TA EN HALVTIMMA!)
för att göra ungefär tio pannkakor,
hade jag nog tänkt om!

tydligen så är det något som inte riktigt står rätt till
med den senaste stekpannan vi köpte.
den är miljövänlig, och är därför krånglig.

så nu när jag väl är klar med pannkakorna,
är jag inte ens sugen på dom längre.

är det någon som är hungig,
kan jag meddela att dom står här och väntar på att bli uppätna!




jag bjuder på en bild också, när jag ändå är igång.
från min bästa sida såklart! enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback