tell me that this is it

jag hade en mycket bra lördagskväll.
den började med hårfärgning (jag är stolt över mig själv
som klarade av att göra det på sofija utan att få en smäll)
dock fick jag fårg på mitt finger, som fortfarande inte har gått bort.
ser riktigt bra ut om jag får säga det själv!
efter det stressade vi iväg till bion, för att se bridesmaids.
jag måste erkänna att den är bra,
man skrattar högt i sallongen,
samtidigt som man ibland vill sjunka under jorden för man skäms så,
för hur huvudpersonen beter sig.
efter biobesöket blev det en väldigt spontan utgång,
som resulterade i onda fötter och huset fullt hemma hos sofija efter två.
vi har legat i sängen hela dagen idag, nu är klockan sex
och jag kom precis innanför dörren hemma hos mig.
känns väldigt bra att ha slöat bort hela denna fina söndag.
(för fint väder har det tydligen varit idag)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback