20120217

den här dagen för sex månader sedan,
skickade mina arbetskollegor hem mig tidigare från jobbet, bara för att jag hade så ont att jag trodde något var fel på mig.
den här dagen för sex månader sedan,
stressade jag runt som ett fån på stan för att köpa massa saker jag egentligen inte behövde.
den här dagen för sex månader sedan,
i princip hyperventilerade jag av nervositet.
den här dagen för sex månader,
gick minuterna otroligt långsamt.
den här dagen för sex månader sedan,
räckte det med en blick, med en omfamning
för att all den där nervositeten,
all den där oroligheten,
skulle vara som bortblåst.
den här dagen för sex månader sedan
klev du ur din bil och charmade sönder mig.
från den dagen, den 17e februari 2012,
har du kommit att bli den person som betyder mest.
den person jag vänder mig till med allt.
den person jag vill dela allting med.
den person jag älskar något enormt mycket.
den här dagen för sex månader sedan,
blev du och jag ett.
tobias, pauline.
blev tobias och pauline.
pauline och tobias.
från och med den dagen,
vill jag aldrig mer behöva vara utan dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback