you drive me crazy, you and the way you look at life

jag vet inte vad jag ska göra längre.
omöjlig att leva med, omöjlig att leva utan.
det kryper i hela kroppen på mig av ilska.
ilska, som vid vissa tillfällen hittar ut.
eller som just nu, inte gör det.
du gör mig galen, du är inte bättre än vad jag är.
och du undrar vad jag har fått mitt temperament ifrån.
den där sidan som du hatar.
den där sidan som bara du drar fram hos mig.
den där sidan som jag hatar hos dig.
för ja, den är densamma hos oss båda.
och vi drar ut det värsta i varandra.
vi är inte hälsosamma tillsammans.
våran relation, är inte hälsosam.
jag vill bara skrika.
skrika de fulaste ord jag kan.
så arg gör du mig.
så frustrerad blir jag.
att jag ibland inte kan behärska mig.
men ikväll orkar jag inte.
utan istället låser jag in mig,
och tänker inte argumentera med dig mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback