CRAVINGS

jag behöver nya kläder!
ja ni hörde rätt..
jag vill skaffa mig allt det där man bör ha i en garderob.

ett par snygga svarta jeans.
ett par ännu snyggare mörka jeans.
ett par finare byxor.
en stilren jumpsuite/byxdresss.
ett par kickass heels.
ett par super klassiska ballerinaskor.
en jacka/kappa/kofta till varje tillfälle.
ett par dösnygga shorts.
och ett par till, festliga som aldrig förr.
paljetter och allt möjligt.
en timeless klänning.
the little black dress.
en super långklänning.
tshirtar och långärmade.
stickade i alla dess färger och mönster.
ett par riktigt schyssta boots.
boots som går till långa byxor, korta byxor och inga byxor alls.
en, två eller tre kjolar i alla dess modeller,
vippigt, snurrigt, tajtare än tajtast och allt det där.

pullovers, en svart, en grön,
en blå, en röd, en beige, en grå, en vit.

en blus.
eller nej, två.. nej tre blusar.
och ja.. the list goes on.


om jag ändå bara hade typ en miljon på kontot
så att jag kunde gå till en sömerska och
få allt dessa sytt åt mig,
eftersom det lär ta år innan jag hittar
exakt det som jag vill ha.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah gumman du har sammanfattat allt en tjej vill ha i sin garderob :) Och ja, om man hade pengarna!

2013-01-11 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback