7/4



Hade någon sagt till mig för ett år sedan
att mitt liv skulle se ut som det gör idag,
hade jag skrattat. 
Jag trodde aldrig att jag skulle hamna här.
Att jag skulle tycka att träning var roligt.
Men idag står jag här 
och planerar mitt sociala liv kring min träning.
Jag väljer träningen framför så mycket annat.
Och det gör mig SÅ gott.
Jag har nu varit aktiv i sex månader
och kan inte tänka att mitt liv skulle vara
på något annat sätt.
Att min vardag skulle vara annorlunda.
Jag har höga mål.
Mål som jag är på väg att nå.
För var dag som går
blir jag starkare, kommer jag närmare.
Det är en lång väg kvar,
och jag vet inte riktigt vart jag kommer hamna.
Det är inte alltid lätt men på något sätt
lyfter man sig upp igen.
Svetten rinner, musklerna bränner,
hjärtat slår, pulsen stiger
och jag älskar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback