6/2

En update från den senaste tiden


Lillfisen firade sin ett-årsdag


Vi har spenderat många kvällar i ishallen


Mycket ny inredning är införskaffad


Vi har haft ett flertal familjemiddagar


Årets höjdpunkt visades på TV


Jag firade tre månader utan onyttigheter med vin och en hejdundrandes utgång


Vin och annat gott med fina vänner


Min älskade skämde bort mig, då jag gått ner 10 kilo, som planerat


Vi åkte ner till Skåne och kollade JVM


Julklappsinhandligen slog alla tidigare


Vi firade jul med våra fina familjer


Lillfisen ❤️


Årets julklappshög


Tobias skämde bort mig till tusen 


Min bästa vän var med oss på juldagen


Nya bekantskaper 


Nyår spenderades i Hjo


Fem dagar i veckan spenderas på gymmet


Jag har fått äran att träffa Milian


Shoppinglunch i favortistaden 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback