sometimes you just know

det blev en typiskt "dagen efter" kväll igår
egentligen hela dagen
jag tror jag var uppe ur sängen kanske fem gånger totalt
då är man lagom seg vill jag lova
idag blir det iallafall inte en sådan dag
pappa kommer om en stund
då ska vi ut så jag får övningsköra
det fungerar förhoppningsvis med benet nu
jag vill ju faktiskt precis som alla andra ha mitt körkort
jag var så nära, men så gick jag och klantade mig med benet
så det blev förstört
annars hade jag kanske redan haft det nu
men men
man får ta det som de kommer
jag tänker då rakt inte stressa
efter det blir det att äta ute med louise
det var ett tag sen vi träffades nu
så ska bli riktigt mysigt att hon tar sig hit från falköping
för att umgås med mig

nu ska jag rädda min äldsta katt från den yngsta
de kutar in i väggarna här i lägenheten för tillfället
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback