there's got to be a first

ja, det måste ju vara en första gång för allt.
här tänker jag vara lite smart och duscha nu på morgonen,
istället för att göra det på kvällen som jag alltid gör annars.
men så när jag står där, så bara allt blir konstigt
ljudet från vattnet som rinner är som att det försvinner längre bort
och jag hör mina hjärtslag betydligt högre än vad jag brukar
så blir allt bara svart
och en stund senare, kanske bara någon sekund
så vaknar jag liggandes i badkaret
jaha, då hade man svimmat!
som tur är, så har jag min syster hemma som fick komma med banan
så jag fick äta något för att sedan fortsätta mina duschning.
det var något nytt, svimma bara sådär, det får inte bli en vana.
bra start på dagen också förövrigt!
förhoppningsvis fortsätter dagen bättre än vad den började
jag ska ju trotts allt träffa människor som jag tycker väldigt mycket om
men mer om det ikväll, eller imorgon.
vi får se vad tiden blir.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback