summertimes

eftersom det blir så otroligt lite bloggande såhär på sommaren.
drar jag sommaren i helhet -nästan iallafall.

ledighet:
jag arbetar inte i sommar,
vilket resulterar i att jag är ledig ett bra tag.

singel eller upptagen:
upptagen sedan lite mer än två år tillbaka.

solglas:
jag kör på lite olika

denna sommarens glass:
jag har kört på kulglass av olika sorter hitills,
men jag brukar vara en isglass tjej.

musiken i sommar:
absolut summer hits 2010,
där finns allt i min smak.

semester:
för första gången på fem år stannar jag i sverige.
det blir göteborgs skärgård, skånes sommarstad ängelholm,
halmstad och såklart håller jag mig i de små städerna hemmavid.

andra sommarplaner:
jag skall cykla utmed kanalen nu i dagarna,
vara hemma själv ett bra tag och bara glassa.
det blir även en sväng till ikea med min kärlek.

sommarens outfit: (en för soligt och varmt väder, en för rusk)
en oversize klänning med cyckelbyxor under, ett par snygga ballerina och stora solglas.
för rusk gäller antingen en långärmad klänning, eller en mysig kofta och någon stor tröja under, med converse.

sommarens drink:
rosé vin med bubbel.

sminket:
solpuder, sotade ögon, och lite guldglimmer på kinderna kvällstid.

sommarens maträtt:
kalla pasta rätter, men också mycket grillat kött med god potatis och alla möjliga såser.
självklart med goda sallader som innehåller fetaost och mycket roccula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback