and it's almost like i want it now

inför sommaren

ledighet: tre dagar i veckan och några få veckors semester från liseberg.
förväntningar: jag förväntar mig alltid det bästa av sommaren.
solglas: tänker skaffa mig ett par ray bans.
sommarens glass: alltid isglass.
musiken inför sommar: allt som får mig att må bra.
semester: en vecka i cypern. smögen. skånes diverse städer, göteborg och annat är inplanerat.
andra sommarplaner: vill cykla mer än vad jag gjort senaste tiden.
funderar på peace and love och summerburst.
tänker ta vara på dagarna och glassa på diverse uteserveringar.
sommarens outfit: (en för soligt och varmt väder, en för rusk)
soligt gäller utan tvekan jeans shorts och en slapp tshirt,
eller någon klänning med filippa k ballerina med pep-toe.
för rusk gäller antingen en sommrig klänning med en stor tröja över 
eller ett par jeansshorts, något stickat, med converse.
sommarens drink: rosé vin.
sminket: solpuder, sotade ögon, och lite guldglimmer på kinderna kvällstid.
sommarens maträtt: goda sallader, allt från havet och mycket grillat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback