I think the woolfs have got me

det känns inte som att jag hunnit med något av det
jag brukar ha som mål då jag reser till ängelholm.


jag har inte
varit vid klitterhus
varit på torstens eller banhof
jag har inte besökt helsingborg
eller några av mina vänner
jag har inte varit hos farmor
jag har inte ens handlat på brännborns
inte har jag heller köpt någon munkakorv
eller för den delen ens gått på storgatan och strosat


istället har jag
haft riktigt mysiga dagar med tobias och hans familj
med kortspel, god mat och bara varit mig själv
varit och sett rögle spöa skiten ur örebro
tagit bussen till höganäs för att spenderar en dag med julia i viken,
promenerat ut med stranden och pratat om livet
blivit bjuden på god mat av julias farmor på vikens hamnkrog
varit på väla och önskat att man var miljonär
träffat tobias närmsta
och bara njutit av att andas skåneluft

så jag klagar inte på allt det där jag inte gjort.
det gör jag verkligen inte.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback