it's back on track

det är nästan skrattretande vad det var längesedan jag la ner tid på att skriva i min blogg. men trotts allt, så har jag faktiskt inte haft tillgång till en data att skriva på. och när jag väl suttit vid datan har det blivit serie kollande. förstår dock inte på mig själv, förstår inte hur jag kan reagera som jag gör till att se karaktärerna gråta, och vara lyckliga. jag lever mig in i situationen så pass mycket att jag kan gråta i timmar. det känns som att det händer mig när jag reagerar som jag gör.. så galet jobbigt! som att jag inte skulle ha nog med jobbigheter liksom. men nej, nej fy. här ska inte klagas och läggas ut massa sånt snack. utan vad jag egentligen ska göra, är att be om ursäkt för att jag varit en riktigt dåligt bloggerska. det ska de blir ändring på nu när jag äntligen köpt mig en laptop. förhoppningsvis kommer det trådlösa snart också. men så länge, så lovar jag att uppdatera så gott det går. I hope you'll come back to see it. så länge, puss och se till att gå ut i solen idag, man vet aldrig när den kommer tillbaka igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback