the snow makes it all better

julaftons kväll med mami och sis blev riktigt mysig.
tills jag fick bråttom och gick ut för att åka med sofijas familj hem till henne.
det spelar inte någon roll hur lång tid det går mellan att vi ses,
det är alltid samma sak. vi har det alltid lika bra!
hon är vad jag skulle anse en vän för livet, och jag älskar att hon alltid får mig att skratta.
nu är det juldagen, och jag har precis varit uppe och lagt i en tvätt, (duktig pauline!)
sitter med laptopen och lyssnar på e.m.d - välkommen hem, jag tycker att den är så bra.
jag väntar på min pv som är påväg hit med min julklapp,
vi ska äta julmat och mysa med min familj.
imorgon bär det av till honom för att fira jul med hans familj, - ja det är fullt upp här nu.
så jag önskar er alla en fortsatt god jul, och hoppas att gårdagen var magisk.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback