nothing but yours

veckan har varit tuff. efter helgens händelse har det känts konstigt, som om allting ska rasa när som helst.
men det känns ändå på något sätt bättre nu. det känns lättare att leva vidare.
i sådana här lägen är man så otroligt lycklig över att man har sina nära och kära.
mina nära vänner har varit ett sådant otroligt stöd.
de har fått mig att tänka på annat och skratta.
och nu är det helg, lång helg med tanke på att vi denna fredag den 13onde är lediga.
jag kan inte påstå att jag någon gång trott på detta med oturs fredag.
men med tanke på hur min morgon började, så har jag fått bevis på annat nu.
jag får hoppas på att dagen blir bättre än dens början.
jag ska trotts allt iväg och kika på balklänningar och kläder över lag med en kär vän.
så håll en tumme för att detta bli bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback