it works

jag förstår mig inte på dagens teknologi. den är verkligen hopplös.
för ungefär en vecka sedan, fick min mobiltelefon något slags cepe ryck.
den beslutade sig helt enkelt för att kunna ta emot, och ringa samtal. även för att kunna ta emot sms, men att skicka några sms, det ville den då rakt inte. tydligen ville den inte att man skulle kunna ta bort smsen man försökt skicka heller.
har tvekat i över en vecka med att lämna in den på lagning, eftersom jag tycker det är så tråkigt när sms och liknande försvinner ur den. så nu, beslät jag mig för att skaffa ett program som gör att man kan spara sms och liknande i datorn, för att sedan överföra till telefonen när den är hel igen. så jag startar telefonenn, och får då ett sms. jag tänker att jag testar en sista gång (vilket jag förövrigt gjort hela veckan, stängt av, och försökt igen men det har varit en omöjlighet) så idag, till all förvåning så fungerar det att skicka så där bara från ingenstans. och hur konstigt är inte det? förstår mig verkligen inte på det.
så nu när mitt abonemang går ut här om någon månad, blir det förmodligen den nya iphonen för min del.
så slipper jag förhoppningsvis sånt här larv.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback