pusher babe

jag förstår inte varför, när jag för en gångs skull inte måste gå upp halv sju på morgonen, då istället vaknar klockan sju automatiskt. och att sedan inte kunna somna om. det suger! för jag blir så otroligt trött på eftermiddagen, att jag inte orkar göra något annat än att ligga i sängen, vilket gör att jag somnar och sedan inte kan somna på kvällen. vad gör man för att somna om när det verkligen inte går? jag behöver få sova några timmar till när jag har chansen, det blir så jobbigt annars.

till råga på allt har jag massvis att göra idag, för jag gjorde inte något av det jag skulle göra igår, också upptäckte jag att jag inte har med mig projektarbetet hem från skolan ens! så typiskt, och så himla irriterande. på ett sätt känns det skönt, för då behöver jag inte ta tag i det just nu, men på andra sätt så känns det förjävligt, jag kommer ha sjukt mycket att göra i slutet!

så nu istället för att göra som jag ska, så sitter jag och klickar mig fram på facebook istället för att göra något vettigt. jag har både körkortslektion och annat att göra innan min pv kommer vid tre tiden då vi ska till hans syster för att fira hans 19års dag! stressad kanske? jag borde vara, men den har inte smygit sig på mig än. men det kanske är dax att ta tag i det jag ska och vara lite allert för en gångs skull.

ha det nice,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback