so you'll do it

nu har jag ett dilema! efter att ha läst om iphone och insett att jag kommer göra sönder den inom en vecka, har jag kikat runt lite. och eftersom jag haft sony ericsson telefoner i flera år, har jag kikat lite extra på de senaste.
nu är jag nere vid två alternativ, antingen sony ericsson aino, eller sony ericsson idou, som är två modeller som ännu inte kommit ut i butik. nu är den stora frågan, vilken? de är båda pekskärm så som jag vill ha, men jag tror att aino skulle passa mig och min livsstil bättre. samtidigt som idou är lite bättre på det sättet att den bara är pekskärm och inte som aino som har så man kan skriva som vanligt också. vilken ska jag ha?! jag behöver hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback