baby I am missing you

laga mat åt mig.
låta mig sjunga till radion.
överraska mig ofta.
komma ihåg dom små sakerna.
vilja umgås med mina fina vänner.
hjälpa mig att komma över mina rädslor.
starta kuddkrig.. matkrig.. vattenkrig.
skriva små meddelande på post-its som får mig, aa ni vet känslan.
säga vad han egentligen tänker på.
låta mig låna hans kläder.
bjuda ut mig.
krama mig och säga "nej, det är du inte", när jag säger att jag är okej.
få mig att bli mållös med kyssar.
känna mig ut och in.
visa att han inte vill ha någon annan, ofta.
behandla mig som ett barn ibland, men även kunna behandla mig som vuxen.
stå still med mig i regnet.
veta varför jag reagerar som jag gör, och tycka om mig ändå.
älska mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback