and you can roll with me

igår (lördag) mötte jag upp linn,
som jag inte har träffat på flera veckor av många anledningar.
vi tog oss en fika på rådhuset,
innan johanna kom och gjorde oss sällskap,
och vi förflyttade oss till pim's för lunch.
efter att ha skvallrat sönder våra öron,
tog jag och johanna en promenad hem till mig.
där jag försökte hitta något att ha på mig i mitt berg av kläder.
och ja, jag menar berg.
det ligger kläder överallt i min säng, på mitt golv,
och mina två garderober är proppfulla och inget mer får plats i dom.
kanske är dags att köpa sig svarta soppåsar och skicka iväg lite kläder hem till pappa!
efter många om och men kom vi iallafall ner till stan,
där vi spenderade en liten stund på pim's
innan vi mötte upp linn, jennifer och veronica,
för gött häng på glädje större delar av kvällen.
jag måste säga att det känns som att jag har en lovande vecka framför mig.
med mycket roliga planer,
där bland annat ett besök till lysekil, klippning,
födelsedagsfirande och middagar är inplanerat.
nu ska jag kika på lite serier som jag inte hunnit med under veckans gång.
PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback