bitch please, you have more issues than vogue

den här veckan har två av mina vänner flyttat ifrån skövde.
min bästa, och käraste vän sofija har flyttat till norge.
och min samia, som har kommit att stå mig väldigt nära på kort tid,
flyttade idag till pakistan.
man blir väldigt sentimental. tänker på hur mycket förändras.
och jag tänker mycket hur jag själv inte klurat ut vad jag vill göra riktigt än.
men jag tar en dag i taget, och hoppas på att vakna upp en dag med allt utklurat.
med vad jag vill läsa, vart jag vill resa, och hur jag ska genomföra det.
för just nu är det allt för mycket som håller mig tillbaka,
just nu är det allt för mycket som gör att jag inte kan tänka framåt.
en dag i taget, ett steg om dagen mot att bli frisk, låta det läka och allt det där andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback