i don't know anymore

jag undrar vad det är som händer med det jag känner
det är som ett krig i min hjärna, i mitt hjärta
ett non-stop senario, som bara vägrar sluta
som att man vägrar släppa taget
som att man känner mycket mer än vad man borde
som att man glömt bort hur det egentligen var
som att man bortser från allt det onda
och bara kan se det goda, det bra
fast det egentligen var så mycket mer än så
som att man är rädd
som att man är arg
som att man är besviken
och inte hittar en väg ut från alla känslor
man hittar inte något att ersätta dom med
och frågan är om man egentligen letar
eller bara driver runt


jag önskar att jag inte kände mig så ensam i känslorna
jag önskar att jag kunde få den respons jag behöver
då tror jag att det skulle vara lättare för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback