timing is everything

jag vet att jag borde hålla huvudet kallt och inte bry mig.
jag är fullt medveten om att det är det optimala i sådana här situationer
och jag vet, jag vet så väl att det är mänskligt att det finns där.
och jag borde egentligen förstå att det är värre med mig.
med allt jag har haft. med allt jag har gjort.
men det är så lätt att sitta här och låta tankarna fara iväg.
och när mitt huvud börjar snurra är det svårt att få det att stanna.
tankarna far iväg och jag sitter här, som ett fån.
jag gör allt jag kan för att tankarna inte ska hamna där.
men nu går det bara inte att bromsa dem längre.
och hur mycket jag än säger att det inte påverkar mig,
så är det en lögn. en stor fet lögn.
jag föreställer mig det värsta,
och det får mig att tvivla på det som finns här idag.
det där med att timing är allt, stämmer in så otroligt väl här.
varför då? varför nu? tänk om jag skulle göra detsamma?

alla frågor, inga svar.
jag vill inte vara den som är den, men nu är jag det ändå.
fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback