and beeing a woman really sucks when it comes to surtain things

okej, att packa har aldrig varit min starka sida.
det spelar ingen roll hur många gånger jag packar ner och packar om.
jag har alltid med mig alldeles för mycket.

en massa kläder och annat som det aldrig blir någon användning för ändå.
jag kan göra packlista, efter packlista,
men ändå så tänker jag
"nej men de här skorna, även fast jag endast använt dem en gång sedan jag köpte dem i höstat, så kanske det är just denna vecka jag har lust att ha på mig dem" också åker de ner i väskan...

jag ska vara borta i fem dagar,
men som det ser ut just nu,
så har jag kläder med mig för två veckors tid.

skärpning pauline!
det får bli ett sista försök för att göra mig av med lite bagage, annars ger jag upp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback