I don't ever want to be without you

ibland funderar jag på vart mina dagar tog vägen innan jag träffade dig.
jag funderar på vad jag egentligen sysselsatte mig med.
och jag undrar vart jag hade varit idag om du inte hade dykt upp i mitt liv.
dykt upp som en stöttepelare,
som en person att alltid räkna med.
en person att skratta och gråta tillsammans med.
att du dök upp som en vän utan hämningar, utan begränsningar för vad vi kan hitta på tillsammans.
att du dök upp när jag behövde någon som du som mest.
trotts alla människor man dagligen har med att göra,
är det är inte många människor som verkligen gör ett intryck på mitt liv.
men du har gjort det, och du har gjort det storslaget.
och nu när jag har dig, vill jag aldrig behöva vara utan dig.



Kommentarer
Postat av: Astrid

den tjejen går inte av för hackor alltså! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback