let's do it on the floor

jag har alltid varit mycket intresserad av skönhetsprodukter.
hår, kropp, smink.
you name it, I know it.
men för ungefär ett år sedan,
i samband med min sjukdom.
fick jag otroliga problem med min hy.
och för en som mig, som aldrig haft
mer än en två finnar den där veckan i månaden.
kunde jag gråta mig själv tills sömns av alla blemmor.
jag var hos en hudspeciallist
och efter många om och men,
insåg jag att något mer måste göras åt det.
min hormonnivå har idag ändrats.
men jag insåg då att jag behövde byta ut allt.
så därför gick jag från clinique
till bare minerals.
och jag kunde inte vara nöjdare.
visst, utslag och blemmor försvinner inte över en natt.
men jag ser framsteg.
jag ser förbättring.
och det gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback