my only wish is that I could be right where you are

just idag känns det inte alls bra att ha ett långdistansförhållande.
jag och min pojkvän är ungefär tre timmars bilfärd ifrån varandra,
vilket medför att jag inte kan vara närvarande och fira hans 23-års dag.
jag känner mig som en hemsk flickvän.
trotts att han är i mina tankar konstant,
trotts att jag ställde klockan på 00.00 inatt,
för att vara helt säker på att jag var den första att gratulera honom.


om situationen hade varit annorlunda,

hade jag anordnat kalas med blommor och ballonger,
stått och bakat halva natten, och sett till att dagen blivit oförglömlig.
men istället sitter vi nu tre timmar ifrån varandra.
och jag känner att jag har en hel del att gottgöra inför framtida födelsedagar.
när tobias fyller 24år, då lovar jag att göra allt för att vara på rätt plats.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback